TÜRKİYE'DE BOR MADENİ

Borla çalışan araba üretildi, maliyeti 200 TL olan 1 Kg bor ile 19.000 KM yol yapabiliyor. ( 1100KG. Oto sabit 100 Km süratle giderse) bu demek oluyor ki petrole son.
Tam tersine batılı ülkeler bor işletmeciliğinin kansere yol açtığını idda ederek bor madenininden soğutma çabası içindeler. Oysa bu mucize maden kanser tedavisinde de kullanılmaktadır.
Türkiye kıskaçta , arabayı bor madeniyle çalış
tıracak patentli 600 proje olduğu ortaya çıktı. TÜRKİYE, dünya bor rezervinin %73'üne sahip ve İNŞALLAH Türkiye geleceğin enerji devidir ve uluslararası teröristler Türkiyeyi işte bu yüzden durdurma planı içindedir !
Yakıtın kullanımı
Bor yakıtının hem benzinle hem mazotla çalışan araçlara konulabileceğini bildiren Arvas, şöyle konuştu:
"Ürettiğimiz bor yakıtı direk aracın yakıt deposuna konuluyor. Hem benzine hem mazota katkı olabiliyor. Bor uzay araçlarında da kullanıyor. Yanması çok yüksek. Yakıta katıldığı zaman, araçlar en az 300 - 350 kilometre fazla gidecektir. Benzinle bin kilometre giden bir araç bu katkıyla bin 350 kilometre yapar. Gelecek zamanlarda benzin istasyonları gibi, bor istasyonları kurulacak ve bor yakıtı benzinden 10 kat daha düşük olacak. Çünkü madenin kaynağı Türkiye'de. Biz teknolojiyi üreterek dünyanın hizmetine sunduk, henüz bor yakıtına fiyat biçmedik. Biz Türk borunun depolara girdiğini göstermek istedik, bunu da başardık."

Bor yakıtının avantajları Bor yakıtının çevreci, güvenli oluşu ve kolay taşınabilirliği ile avantajlı bir yakıt olduğunu ifade eden Arvas, "Bor yakıtı, kolaylıkla yanmayan bir yapıdadır. Dolayısıyla infilak etme, kıvılcımla, ateşle tutuşma riski yoktur. Bir kaza anında patlama meydana gelmeyecektir. Bu yönüyle bor çok önemli bir yakıttır ve nakliyesinde risk olmayışı Bor yakıtı için bir üstünlük ve alternatifsizlik kazandırmaktadır. Bor çevre dostudur, yanma sonrası gaz emisyonu oluşturmamaktadır. Bor yakıtı kara ve deniz kazalarında toprağa ve suya karışması halinde hiçbir zaman kirlenmeye neden olmayacak, toprakta doğal bitkiler için besleyici olacak ve, denizlerde de kolay çözülerek, zaten deniz suyunda olan Bor elementi ilave bir risk oluşturmayacaktır" diye konuştu.
PEKİ BİLMEDİKLERİMİZ
Duyarli bir vatandas olarak lütfen sonuna kadar okuyunuz...
BOR ile çalışan araba üretildi, Türkiye kıskaçta.HERŞEYİMİZİ YİTİRECEĞİZ...Borla çalısan araba üretildi, Türkiye kıskaçta.*Arabayı bor madeniyle çalıştıracak patentli 600 proje olduğu ortaya çıktı. Türkiye, dünya rezervinin yüzde 70`ine sahip ve uluslararası tröstler Türkiye uyanmadan bu kaynağı ele geçirmeyi planlıyor. Amerikan Millenium Cell (MC) ve stratejik ortağı Daimler-Chrysler (DC), seri üretime bile geçti. Ancak uluslararası tröstler, bu gelişmeleri ülkemizdeki bor zenginliğine egemen olmak için Türkiye`den kaçırıyor. Aksiyon dergisinde yayımlanan habere göre, konuyla ilgili incelemelerden biri Scientific American dergisinin Mayıs 2002 sayısında yayımlandı . Bir arkadaşımdan gelen ve daha önce bilginiz olduğunu düşündüğüm bir mektubu önemi nedeniyle ve arkadaşımın ricası üzerine dikkatlerinize sunuyorum. T O R Y U M Toryum radyoaktif bir element ve doğal olarak nükleer enerji elde etmekte kullanılıyor. Hem de alternatifleri içinde en temizi.Dünyada en çok Toryum rezervine sahip ülke hangisi bilin bakalım?Türkiye. Rezervi ne kadar ? --- 800.000 Ton.Sonra hangi ülke geliyor? Hindistan.Rezervi ne kadar ? --- 300.000 Ton.Türkiye`nin, iç borcu --- 85 milyar $.Dış Borcu 125 milyar $. Toplam 220 milyar $.Peki sahip olduğumuz Toryum`un değeri ne kadar? ---120 TRILYON $. Yani toplam borcumuzu 545 kere ödüyor.Önce Bor, şimdi de Toryum…Daha bilmediğimiz neler var kim bilir !...**DÜŞÜNÜLEBİLECEK EN TEMİZ YAKIT` başlığında verilen haberde, kimyager Steven Amendola`nın Ford Explorer model otomobili bor bileşiklerinden elde edilen yakıtla çalıştırıldığını anlatıyordu.**ABD`li kimyager Amendola`ya göre, sodyum bor hidritle çalışanotomobilin hem menzili iki katına çıkıyor, hem patlama ihtimali olmadığı için tam güvenli oluyor, hem çevre kirliliği olmuyor, hem de yakıt kullanıldıktan sonra tekrar değerlendirilebiliyor.**Benzinle çalışan otomobillerde yakıtı depolama sorunu olduğu için menzili düşüyor. Borla çalışanlardaysa bu sorun ortadan kalkıyor sodyum bor Hidrit maddesi ile suyun oluşturduğu hidrojenin yakıt pillerine ulaşması ve açığa çıkan enerjinin mekanik enerjiye dönüşmesiyle yürüyor.**Bor konusu özellikle son yıllarda Türkiye gündeminden hiç inmedi. Bilgisayardan silaha, nükleer teknolojiden akaryakıta kadar birçok alanda kullanılan bor, ister istemez birçok çevrenin ilgi odağı...**Tartışmalar, bazı kişi ve güçlerin özelleştirme furyasınıda arkalarınaalarak, bu cazip ve stratejik madeni `iç etmek` istediğinden, uluslararası tröstlerin Türkiye`yi bor konusunda baskı altına aldığına,bor`u devletin yeterli karlılık ve verimlilikte kullanamadığına kadar uzanıyor.**Devlet Denetim Elemanlar? Dernegi(DENETDE) Başkanı AtilayErgüven de bor gibi hayati önemi olan konulardaki gelişmelerin Türkiye`ye geç yansımasını, BATILILAR TÜRKİYE`YE BOR TEKNOLOJISININ GELMESİNİ ÖNLEDİKLERİ GİBİ, O KONUDAKİ ÖNLEMELERİ DE DUYUP, BORUN ÖNEMİNİ KAVRAMAMIZI İSTEMİYORLAR!` sözleriyle izah ediyor.**Dünya bor rezervinin yüzde 70`i Türkiye`de.Bizi yüzde 13`le ABD izliyor.**Rezervlerini yıllar önce kullanmaya başlayan Amerika`nın, kenditopraklarından çıkarabileceği miktar gittikçe azalıyor. Bor zengini Türkiye ise bu potansiyelini ancak ham borunu satarak değerlendirebiliyor.*** Mamul bor ürünleri üretebilmek için gerekli teknoloji Türkiye`de yok. Çünkü Batılı ülkeler bor teknolojisini bize vermeyi hep reddediyor. Ham cevher olarak Peki sahip olduğumuz Neptünyum'un değeri ne kadar?...Çok şaşıracaksınız ama 9 Trilyon $Türkiye'nin, iç borcu: 85 milyar $.DIS Borcu 125 milyar $.Toplam; 220 milyar $. Elimizdeki Neptünyum'un değerini tekrar ediyorum 9TRiLYON $ Yani toplam borcumuzun 40 kat fazlası Önce Bor, sonra Toryum, şimdi de Neptünyum.Bilgilenmek ve bildirmek amacı ile lütfen sessiz kalmayınız... Pekiiii Adamlar ne diyor biliyor musunuz geçenlerde? "Türkiye Türklere bırakılamayacak kadar zengin bir ülkedir"Kim işletecek bu madenleri?
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder